راهیان ولایت معرفت سرا(علوی)

تشریحی ...عرفان فی الله علوی

راهیان ولایت معرفت سرا(علوی)

تشریحی ...عرفان فی الله علوی

آیت الله مکارم: تعیین وقت برای ظهور کذب است

آیت الله مکارم: تعیین وقت برای ظهور کذب است ۰۲ فروردین ۱۳۹۰

یکی از مراجع تقلید با بیان اهمیت مسجد مقدس جمکران از توزیع گسترده سی دی "ظهور نزدیک است" انتقاد کرد و گفت: توزیع گسترده این سی دی مشکوک است و دشمنان در پشت آن قرار دارند.

 

به گزارش مهر در قم، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در اولین روز از سال جدید با حضور در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران به اهمیت این مسجد اشاره و اضافه کرد: برخی وجود مسجد جمکران را به خواب دیدن منتسب و مردم را وسوسه می‌کنند و می‌گویند فرمان ساخت این مسجد در خواب بوده و خواب اعتبار ندارد................................



آیت الله مکارم: تعیین وقت برای ظهور کذب است ۰۲ فروردین ۱۳۹۰

یکی از مراجع تقلید با بیان اهمیت مسجد مقدس جمکران از توزیع گسترده سی دی "ظهور نزدیک است" انتقاد کرد و گفت: توزیع گسترده این سی دی مشکوک است و دشمنان در پشت آن قرار دارند.

 

به گزارش مهر در قم، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در اولین روز از سال جدید با حضور در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران به اهمیت این مسجد اشاره و اضافه کرد: برخی وجود مسجد جمکران را به خواب دیدن منتسب و مردم را وسوسه می‌کنند و می‌گویند فرمان ساخت این مسجد در خواب بوده و خواب اعتبار ندارد.

 

وی با اشاره به اهمیت این مسجد و ورود دهها هزار زایر به این مسجد در سال و با بیان اینکه  منشأ ساخت مسجد جمکران خواب نبوده است ادامه داد: دلیل این شبهه افکنی‌ها این است که این مسجد خاری در چشم دشمنان امام زمان(عج) است و دشمنان از این موضوع ناراحت هستند.

 

وی با اشاره به پیشینه این مسجد ابراز داشت: این مسجد در ابتدا جای بسیار کوچکی بود و افراد اندکی به اینجا رفت و آمد می‌کردند ولی امروز با زحماتی که صورت گرفته 9 شبستان عظیم احداث شده و 6 شبستان جدید نیز در حال ساخت است.

 

عبادت در مسجد جمکران عین توحید است

 

آیت الله مکارم به اهمیت عبادت در این مسجد پرداخت و اظهار داشت: با وجود وسوسه زیاد دشمنان روز به روز اقبال مردم به این مسجد بیشتر می‌شود و عبادت در مسجد جمکران سراسر توحید است.

 

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به توزیع گسترده سی دی "ظهور بسیار نزدیک است" آن را مشکوک دانست و ابراز داشت: اینکه سی دی مذکور به صورت میلیونی در میان مردم به صورت رایگان توزیع می‌شود این سئوال را در ذهن هر انسانی ایجاد می‌کند که هزینه این سی دی از کجا آمده است و هدف از آن چیست؟.

 

مکارم شیرازی با بیان اینکه در این سی دی تطبیق‌های نادرست صورت گرفته است اظهارداشت: در این سی دی بر طبق میل افراد مضامین روایات بر برخی از افراد منطبق شده است و برای ظهور وقت تعیین کرده‌اند.

 

تعیین وقت برای ظهور کذب است

 

این مرجع تقلید با بیان اینکه براساس روایات تعیین وقت برای ظهور کذب و تعیین کنندگان کاذب هستند خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید دست خارجی در این مسئله هست اگرچه ممکن است برخی از جوان‌ها به عشق امام زمان این کار را انجام دهند و خودشان هم متوجه دست‌های پشت پرده نباشند.

 

آیت الله مکارم شیرازی تأکیدکرد: این کارها باعث می‌شود تا مردم امام زمان و ظهور را موهوم تصور کنند زیرا وقتی شما تطبیق انجام دهید اگر این تطبیق درست نباشد به اعتقادات مردم آسیب خواهد زد.

 

این مرجع تقلید اظهار داشت: باید مراقب این توطئه‌ها بود زیرا این مطالب بی‌پایه و اساس است و براساس روایات، تعیین کنندگان وقت برای ظهور کذاب هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد